22 ינואר 2019,יום שלישי

___
___
___

Twitter icon
Facebook icon
Google+ icon
YouTube icon
 

BNI

פרטי הקניון: 
 
             גם אצלנו כבכל קהילה, נוצרה שפה משותפת. שפה משותפת שהיא תולדה של מטרה משותפת אחת: לגרום זה לזה להצליח על ידי תמיכה עסקית הדדית המובילה ליעד אחד והוא ההצלחה.

אנו פותחים בפניך את הדלת אל מושגינו בכדי שיהיה לנו קל להבין האחד את רעהו ולהתבטא במונחים עסקיים, שכן שפה היא הצעד הראשון:
60 שניות - הזמן הניתן לכל משתתף במפגש (משתנה בהתאם למספר החברים), במהלכו הוא מציג את העסק באופן הממוקד והמעניין ביותר (דקה היא הזמן האופטימאלי לשמור על קשב הנוכחים).
מצגת מרכזית - בכל שבוע ניתנת הזדמנות לאחד החברים להציג את העסק בהרחבה ולקבל במה וחשיפה מקסימלית. זוהי דרך אפקטיבית במיוחד להעמיק את הבנת חברי הקבוצה והאורחים באשר לתחום עיסוקך וייחודו.
נוכחות - נוכחות היא אחת מאבני הסוד של ההצלחה. הנוכחות היא הבסיס ליצירת מערכת יחסים חזקה יותר, חשיפה גדולה יותר והפניות רבות יותר. אם אתה שם אתה קיים.
ממלא מקום - לעיתים נמנע מאיתנו להגיע למפגשים. על מנת לעמוד במחויבותנו לקבוצה, יש באפשרותנו להזמין ממלא מקום אשר מכיר אותנו ויכול לתת עלינו עדות שתחזק את מעמדנו ואמינותנו. מחליף יכול להיות: שותף, ספק, לקוח, בן משפחה וכד'.
עדויות - במסגרת המפגש ניתנות עדויות על מקצועיותם של חברים ע"י חברים אחרים שהשתמשו בשירותיהם או הפנו אותם למכריהם. העדויות מעלות את רמת האמינות בעיני החברים ובמקביל מחזקות את מקבל העדות מבחינה פסיכולוגית ומקצועית.
הפניות - הזדמנות לביצוע עסקה, פתיחת דלת. ההפניה המוענקת לחבר מתועדת על גבי טופס מיוחד בו פרטי מזמין השירות, דחיפות העסקה ועוד. הפניה היא הזדמנות עסקית הניתנת לך ע"י קשרים והופכת לעסקה באמצעות כישורים.
מעגלי כוח - אלו הם המקצועות המשלימים את תחום העיסוק שלך. עבודה במעגל כוח מורידה את מעמסת השיווק ומכפילה תוצאות לדוגמא: אם אתה בונה אתרים ודאי תפיק תועלת אם תחבור לחברה לקידום אתרים, מעצב גרפי, קופירטייר, ועוד. אתה משווק אותם והם משווקים אותך ללקוחות שלהם.
מפגשי 1X1 - סדרת מפגשים אישיים בהם שני חברי קבוצה נפגשים על מנת להעמיק את ההכרות האישית ואת הבנת המהות העסקית האחד של השני. אחד X אחד" הוא תרגיל הכפל היחיד ביקום כולו, בו התוצאה הרבה יותר גדולה מאחד, שכן מפגשים אלו מובילים בסופו של דבר לכמות הגדולה ביותר של ההפניות ולאורך זמן (הסיבה לכך היא רמת האמון שנבנית במהלך ההכרות האישית).