20 נובמבר 2018,יום שלישי

___
___
___

Twitter icon
Facebook icon
Google+ icon
YouTube icon
 

qtgvryvt
NG-Bar&Kitchen-2-Big_0_1
NG-Bar&Kitchen-2-Big_0_1
qtgvryvt

בכירים ממשרד התחבורה ומ"נתיבי ישראל" ביקרו במנהרות גילון

Share

בכירים ממשרד התחבורה ומ"נתיבי ישראל" ביקרו במנהרות גילון

פורטל משגב-לינק
מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי, סמנכ"לית הפיתוח בחברת נתיבי ישראל עפרה רהב ובכירים בנתיבי ישראל ורכבת ישראל ערכו סיור מקצועי בפרויקט הענק להקמת רכבת כרמיאל והתרשמו מהתקדמות העבודות במנהרות "גילון" 
סיור מקצועי במנהרות כרמיאל התקיים בראשותו של מנהל הנחת מסילה מטעם חברת "נתיבי ישראל" אילן רוזנפלד התקיים לאורך תוואי הפרויקט ובמנהרות גילון. עוד השתתפו בסיור בכירים מרכבת ישראל ובכירים מהרשות הארצית לכבאות והצלה. הם הגיעו להתרשם ממערכות התקשורת והבטיחות המתקדמות המוקמות במנהרות.
המנהרות הן באורך כולל של כ- 4.6 ק"מ. בסיור הוצגה השיטה האירופאית החדשה LVT להקמת מסילות.
מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי ואנשי המקצוע ממשרדו התרשמו מהעבודות ומהצלחת הניסוי שהסתיים לאחרונה בהצלחה במנהרות. הניסוי התקיים לבחינת השיטה האירופאית LVT להנחת מסילה על גבי משטח בטון יצוק. עד כה הונחה המסילה בישראל על פי השיטה הקונבנציונאלית על גבי חצץ וכעת תתבצע השיטה ראשונה בישראל במנהרות גילון בתוואי הרכבת לכרמיאל.
מחברת "נתיבי ישראל" נמסר כי העלות הכוללת של הפרויקט עומדת על 2.8 מיליארד שקלים. במסגרת הפרויקט מוקמת תשתית למסילה כפולה באורך של כ-23 ק"מ. אורך המסילה שהונחה עד כה הוא 7 ק"מ כפולים. הרכבת תאיץ על הפסים החדישים במהירות תכן של 160 קמ"ש ותעבור בין שתי תחנות נוסעים – אחיהוד וכרמיאל, תחנות שנמצאות בשלבי עבודה מתקדמים.
קטגוריה: 

הוסף תגובה