20 נובמבר 2018,יום שלישי

___
___
___

Twitter icon
Facebook icon
Google+ icon
YouTube icon
 

חדשות

במשגב והסביבה

רכבת עכו-כרמיאל: מניחים פסים ראשונים

Share

רכבת עכו-כרמיאל: מניחים פסים ראשונים

מאת אחיה ראב"ד, פורסם באתר Ynet
תמונה ראשית - צלם: 
אחיה ראב"ד

קו הרכבת בין הערים של קו רכבת צפוני בעכו בין הערים הצפוניות של עכו וכרמיאל היא למעשה - הפסים הראשונים הונחו היום להתנהל בקו דרך Sforot.ocrmial שנים היא עובדה - הפסים הראשונים הונחו היום בדרך לביצוע הקו כמה שנים.

רכבת עכו-כרמיאלההיסטוריה בגליל המערבי:. יחידות המסלול הראשונות הונחו היום על האדנים על קו הרכבת לכרמיאל כך החלה דרך שלב נוספת המחברת את העיר של רשת הרכבות הלאומית, שדרכו התושבים יכולים להגיע במהירות חיפה וצפון תל-אביב. ב "אתגר" ניהול העבודה לשבילי ישראל, הביע שביעות רצון ואמר כי הוא מצפה שהפרויקט יהיה בלוחות הזמנים והרכבת תתחיל ללכת בשתי שנים. היום בצהריים (ד ') החל עבודות להנחת המסילות על קו הרכבת בין כרמיאל לעכו, ולאחר ביצוע כמה מאה מטרים החברה החלה להטיל הנהלת רכבת. הרגל הראשונה הוצבה במסלול שהוא נמכר לצומת עכו. "הרכבת נבנתה בסעיפים", אמר אילן רוזנפלד, מנהל האתגר, "וכאשר השלים את הבנייה של כל חתיכה והפרדות רמתו הושלמו, אנחנו מקבלים את זה להנחת המסילה."


 

לאחר הנחת המסילות הראשונות תציב פילוס נוסף ציוד כבד רכבת, מסילות ריתוך לאחד את השני ולהקים מתקני איתות (מחוון מאפשר שליטה של רכבות). ייחודה של המסילה לכרמיאל הוא זוג מנהרות גילון, כחמישה קילומטרים באורך . מסלול-הניח מנהרה - בפעם הראשונה בארץ - על פני השטח של בטון יצוק. "אבל העלות גבוהה יותר של חשיבות רבה, בגלל הקושי בשמירה על מסלולים מחייבת אותנו תשתית טובה יותר כדי למזער את זמן ההשבתה ועיכובים", אמר רוזנפלד. "התקדמות פרויקט והנחת המסילות, היא ממש יום החג", הוא הוסיף .

שקעים, אז פסים (אח ראב"ד)

שקעים, אז פסים (אח ראב"ד)

עלות הקמת הרכבת מעכו לכרמיאל, להיות אורך חשמלי כולו (23 קילומטר), הוא כ -2.8 מיליארדים ש"ח. העבודות אמורות להסתיים בחודש אפריל 2017 ולמרות שזה נקרא "עכו-כרמיאל" הרכבת לא תעבור בעכו אבל יהיה לפצל מזרח - מדרום לעכו - וכוללות שתי תחנות: בצומת אחיהוד קרובות מאוד לבר התעשייתי האזור -Lev, וכרמיאל.

מיכה Kofilobski, מ"מ מנכ"ל הנתיבים ישראל, אמר כי "צעד הנחת המסילות, כחלק מהפרויקט הענק לבניית הרכבת, הוא צעד חשוב ומרגש במיוחד. עבודות פרויקט רכבת, אשר מלבד הקמת מסלול ותחנות, כולל גם כבישים ומחלפים חדשים, עבודה מתקדמת בהתאם ללוח זמנים ואנחנו כבר יכולים לראות את ההתקדמות שתי התחנות. "

עדי אלדר, ראש עיריית כרמיאל חלום רכבת הופך למציאות. זוהי בשורה גדולה לתושבי כרמיאל וכל צפון. ולמרות שאנחנו לא באותו הצד של הקשת הפוליטית, אני בהחלט להודות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר התחבורה ישראל כץ ושר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום, שעבד לאורך כל הדרך לקידום הצפון רכבת הפרויקט.

שר התחבורה ובטיחות בדרכים, ישראל כץ, אמרו כי משרד התחבורה ממשיך לתכנן את קו הרכבת מכרמיאל וקרית שמונה. "אנו גאים להביא את בשורת הרכבת לעכו, כרמיאל, בית שאן וערים אחרות, במקביל להשלמת פרויקטי תחבורה צפונה ודרומה."

 

קטגוריה: 

הוסף תגובה