כותרת
> C;
1/1
התפתחות אישית

גיא טנא מספר לכם על אלון בר וסדרת הופעות גלילית

משגב | פורטל משגב התפתחות אישיתפורסם: 12.08.16 , 09:53ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 בשבוע שעבר הגיע לסיומו בתובל מסע הופעות גלילי של אלון בר (ברגבאום), תושב חרשים, מסע שאליו יצא היוצר לקראת הוצאת אלבומו הרביעי ובמסגרת פרויקט ה"הד-סטארט", לשם הוצאתו לאור.
עם גיטרה אקוסטית, גיטרה חשמלית, קלידים וכלי הקשה התייצב בר אל מול קהלים קטנים ביישובים כפריים כדי לגשר על פער האלמוניות שגזר על עצמו בשנים האחרונות, לאחר שהחליט לעזוב את מדינת תל אביב לטובת הרי הצפון.
בר שר ברגש רב. הטקסטים האישיים שלו דורשים ממנו התכוונות והתכווננות מלאה וניתן היה ממש להרגיש כיצד הקהל מתכוון יחד עמו בהאזנתו. בר שר טקסטים כנים על מקומו של האדם, בגילאים ובמצבים נפשיים שונים, בחברה המודרנית והמנוכרת, על אהבה ומערכות יחסים וגם יונק השראה מז'ורז' ברסנס ומהציניות המושחזת והחריפה שלו.
מברסנס בר לקח, ביודעין או שלא, את הזיקה לשאנסונים הצרפתיים שידעו לספר סיפור בשיר יותר מכל סוגה אחרת. בר שר בקול גבוה ורך והסיפור קולח ממנו והלאה. לאחר 3 אלבומים תל אביביים למהדרין, הוא חוזר בוגר ובשל יותר ומשתף את המאזין במסע אישי ורגשי אותנטי ואמין.
אם בפולק, אם בבלוז, אם בשאנסונים כאמור ואם בנגיעות רוק, אלון בר שואף לאלבום חדש. זוהי תרומתי שלי. מוזמנים להיכנס ולשמוע עוד בקישור הבא:
https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=19556