כותרת
> C;
1/1
ספורט

הצלחה לפסטיבל האופניים הבינלאומי במשגב

משגב | פורטל משגב ספורטפורסם: 01.06.16 , 08:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
מאות אנשים הגיעו לאירוע למרות השרב הכבד
מאות מבקרים ומשפחות בהרכב מלא הגיעו בשבת האחרונה לפסטיבל האופניים השנתי שנערך במשגב. הפסטיבל תוכנן ונערך ע"י ענף האופניים והטריאתלון במחלקת הספורט.
האירוע התקיים בהתאם לרעיון פשוט אך מורכב לביצוע – לצרף לתחרות הרכיבה הבינלאומית, שנערכת זו השנה השמינית ברציפות, עוד שתי תחרויות אקסטרים: דו קרב אופניים (Dual slalom) על מסלול קצר אך מאתגר, ולראשונה בישראל – תחרות Slope Style בסגנון רד-בול. תחרות זו מחייבת שליטה באופניים לא רק בקרקע אלא גם באוויר.
בנוסף הוקם מתחם EXPO ענק לכל המשפחה עם דוכני אוכל מגוון, שתייה, מוצרי ספורט למכירה ומתחם הפעלות לילדים. כל אלה הפכו את האירוע הזה להפנינג ענק שעלה על כל הציפיות. האירוע זכה לסיקור תקשורתי צמוד ממגזין האופניים הישראלי we:ride וצוות הפקה גדול מערוץ הספורט הגיע לסקר את הפסטיבל הספורטיבי הכי גדול בצפון.
עוז דודאי, מנהל מחלקת הספורט במרכז הקהילתי משגב: "הרמנו כאן פסטיבל בינלאומי זאת הפעם השנייה ברציפות – הן מבחינת היקף המשתתפים והן מבחינת הקהל הרב שהגיע ושכלל משפחות שלמות שמלאו את היער, וגם בהיקף הספונסרים שהשקיעו מזמנם ומילאו בכל טוב את מתחם האקספו שהקמנו. השנה עמדה התחרות הבינלאומית בסימן הקמפיין הארוך שמוביל איגוד האופניים להכנסת רוכב לאולימפיאדה הקרובה בריו, ולשמחתי הגדולה בתחרות שלנו השיג שלומי חיימי, אלוף ישראל, את הקריטריון הדרוש כדי להיכלל במשלחת הישראלית לריו, וזאת שמחה גדולה".
חיימי המדורג 49 בעולם הגיע שני אחרי הרוכב הרוסי אנטון סינצוב המדורג 80 בעולם. סינצוב הצליח להפתיע למרות החום הכבד. אחרי חיימי הגיע רותם ישי למקום השלישי. בעילית נשים סיימה ראשונה נגה כורם מסייקלינג אקדמי, מגאן בלצר מ-HD טראק הגיעה שנייה ואחריה סתיו גינת מ-CCC.
בג'וניורס TeaMisgv GIANT מובילה את הפודיומים אלופת ישראל, נעמה נוימן. היא סיימה ראשונה בג'וניורס בנות וראשונה גם בדירוג הנשים הכללי, והקדימה את כורם ב-30 שניות. בג'וניורס בנים כבש תומר זלצמן את הפודיום, אחריו יותם ויסמן מ-CCC ודין לוי מטימשגב שמסיים שלישי. 
בפרו הגיע ראשון  גבע ברעם מעמק האושר ואחריו אור גרינשטין מטימשגב וזוהר גליל מ-HD טראק הגיע שלישי.
עוד תוצאות מנבחרת רוכבי טימשגב שעבדו קשה בחום הכבד וסיימו על הפודיום – גילי גונן בקדטים הגיע שני, נדב עמר בילדים הגיע ראשון ורנן גילמור הגיעה שלישית באפרוחיות..
בתחרויות הדואל סלאלום ובסלופסטייל: בדואל סללום ילדים: מקום ראשון – דן סמירנוב,  מקום שני – יותם צור ובמקום השלישי – שיר אוקו.
בנוער: ראשון תומר מלאכי, שני רון פרידריך ושלישי, דרור גרייצר.
בבוגרים: ראשון בועז גורן, שני גיא בר.
סלופסטייל ילדים: ראשון אורי שמבן, שני – שחר פלג ושלישי יותם צור. בפרו סיים ראשן נדב דוברת, שני אייל צרויה ושלישי אלמוג אלפומה.
"מבחינתי זו הייתה הפקה חלומית", אומר בני להט, מפיק האירוע ממחלקת ספורט משגב, שעבד קשה מאד בחודשים האחרונים על הפקת הפסטיבל. "לראות משפחות שלמות מגיעות עם ילדים בעגלולים ומנשאים ונכנסים ליער שגב כדי לראות ולעודד, מחמם את הלב. לא ראינו כזו כמות של אנשים בשנים הקודמות. השנה, למרות השרב, היער היה מלא בצופים שבאו לעודד ונשארו עד הסוף למופע סלופסטייל מרהיב. זה בהחלט נותן לנו תיאבון לקיים עוד פסטיבלים מוצלחים כאלו גם בשנים הבאות בגליל הנפלא שלנו".
אולי יעניין אותך גם