כותרת
> C;
1/1
תלמידים ונוער

מחזור ד' של אורט פסגות - המחזור הטוב ביותר בתולדות כרמיאל קיבל את תעודות הבגרות

משגב | פורטל משגב תלמידים ונוערפורסם: 31.05.15 , 17:43ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 
 
שבת, בטקס מרגש ובנוכחות ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר, ראש מנהל החינוך מנחם שיכל ועשרות תלמידים והורים נרגשים, קיבלו בוגרי מחזור ד' של אורט פסגות את תעודות הבגרות שלהם.
מחזור ד', שסיים בשנה הקודמת את לימודיו, הוא מחזור מצטיין במיוחד, ואחוז הזכאים לתעודת בגרות מקרב תלמידיו הוא הגבוה ביותר בתולדות כרמיאל (86%), הישג המעמיד את בית הספר בשורה הראשונה של בתי הספר בארץ.
מנהלת בית הספר, בתיה כץ, ברכה את התלמידים על ההישג המרשים, ציינה לשבח את תלמידי כתת המב"ר ש25 מ26 תלמידיה זכאים לתעודת בגרות, והודתה לצוות החינוכי, לעיריית כרמיאל, לרשת אורט ולמשרד החינוך על הסיוע לאורך כל הדרך.
חגית לוי, המנהלת הפדגוגית של בית הספר סיפרה בדבריה כי בקרב תלמידי המחזור היו רבים שהשיגו תעודות בגרות איכותיות, במרבית המקצועות היה ממוצע הציונים של התלמידים מעל הממוצע הארצי ובחלק גדול מהמקצועות כל תלמידי השכבה עברו את הבחינה.
עוד יצויין כי במחזור ד' ישנם לא מעט תלמידים שהמשיכו ללמוד, גם באורט בראודה וגם במכללה לקולנוע וטלויזיה של אורט פסגות , 3 מבוגרי המחזור נמצאים בימים אלו בקורס טייס ותלמידים אחרים נמצאים במסלולים יחודיים וסודיים במיוחד של חיל המודיעין, לצד לא מעט תלמידים ותלמידות בחיילות קרביים וסיירות.
ראש עיריית כרמיאל, עדי אלדר, ברך את הבוגרים ושיבח את העשייה החינוכית של צוות בית הספר, ובראשם את המנהלת בתיה כץ.


צילום: עדית גל כרמיאל
אולי יעניין אותך גם